Intrebari frecvente

Am primit o notificare de stergere a contului. Ce pot face in acest caz?

Daca ati primit un astfel de mail, inseamna ca au trecut mai mult de 4 luni de la ultima dvs autentificare in site.

Cea mai simpla varianta de a preveni aceasta stergere este sa va autentificati cat mai urgent posibil, pana la data mentionata in notificare.

Daca totusi acest lucru nu este posibil (nu va mai aduceti aminte parola si nu reusiti sa o resetati in timp util /nu mai aveti acces la adresa de mail cu care v-ati inregistrat / ati citit prea tarziu notificarea), va puteti inregistra cu datele dvs actualizate. Istoricul citirilor transmise online nu se va pierde.

Nu mai primesc notificarile pe mail. De ce?

Cauzele care pot duce la neprimirea notificarilor lunare despre transmiterea indexului sau afisarea intretinerii pot fi urmatoarele:

  1. V-ati dezabonat de la acest serviciu, folosind link-ul specific din finalul notificarilor.
  2. Ati raportat cel putin o data mailul de notificare ca fiind spam.
  3. Clientul de mail sau serviciul de mail utilizat a considerat ca adresa de mail/domeniul de pe care se primeste notificarea este de tip SPAM.
  4. Adresa de mail utilizata nu este corecta sau serverul de mail a raportat-o catre site cel putin o data ca fiind invalida.
  5. Nu ati accesat contul online de mai mult de 2 luni.

Solutii:

  1. Pentru reabonare va trebui sa ne transmiteti un mail cu aceasta solicitare folosind formularul de contact (oricare din subiecte).
  2. Punctele 2-4: marcati adresele de mail no-reply@mrasociatie.ro si online@mrasociatie.ro ca nefiind SPAM. De regula aceste mailuri le regasiti in folderul SPAM/JUNK. In cazul in care ati folosit o adresa de mail de serviciu (alta decat yahoo/gmail/live/outlook), va trebui sa va adresati departamentului IT din firma dvs pentru a permite receptionarea acestor notificari. Sau va modificati adresa de mail cu una de pe un domeniu gratuit.
  3. Simpla autentificare in cont macar o data pe luna va rezolva aceasta situatie.
Incerc sa resetez parola, insa primesc mesaj ca datele introduse nu sunt corecte. Ce pot face?

In cazul in care ati solicitat resetarea parolei, pentru a fi validata noua parola, aceasta trebuie sa aibe minim 8 caractere (pot fi cifre, litere, semne de punctuatie, orice).

Dupa ce va autentificati in cont, in sectiunea “Datele mele” va puteti schimba parola cu orice doriti dvs.

De retinut ar fi urmatoarele sfaturi:

  • parola sa nu o refolositi la alte servicii (de ex internet banking, e-mail, contul de Facebook etc)
  • sa fie suficient de complexa astfel incat sa nu poata fi ghicita
  • sa nu o transmiteti unei alte persoane
  • sa nu o lasati notata pe un biletel

Responsabilitatea securitatii contului va apartine in totalitate!

Am uitat sa transmit citirea indexului 2 luni sau mai mult. Cum se regleaza consumul?

Conform deciziei Comitetului Executiv din 12.03.2015 (poate fi consultat aici), daca nu este transmis indexul timp de 2 luni sau mai mult, se trece pe consum pausal. In momentul in care se revine la transmiterea indexului (online/biletel) dupa cele 2 luni de pausal acesta se considera index de start pentru preluarea contorizarii in luna urmatoare, citirile anterioare nemaifiind luate in calcul.

Doresc resetarea parolei insa nu mai pot accesa adresa de mail cu care mi-am creat contul. Care este solutia?

In acest caz este necesar sa completati formularul de contact in care este OBLIGATORIU sa comunicati atat adresa de mail noua cu care doriti sa accesati contul, cat si adresa veche (cea pe care nu o mai puteti accesa). Fara aceste date minim obligatorii, solicitarile primite pe aceasta tema vor fi ignorate.

Link-ul de resetare al parolei primit pe mail este nefunctional sau imi cere sa reintroduc adresa de e-mail. De ce?

Daca solicitati resetarea parolei si deschideti link-ul folosind un telefon mobil (sau tableta), este posibil ca acesta sa nu fie interpretat corect de softul telefonului. In acest caz recomandam utilizarea unui calculator (desktop / laptop).

Doresc sa imi creez cont, insa primesc mesaj de eroare ca adresa exista. Ce pot face?

Daca primiti un astfel de mesaj inseamna ca exista deja un cont creat pentru apartamentul dvs. Pentru solutionare este necesar sa completati formularul din pagina de contact in care sa mentionati adresa exacta, daca a fost o eroare de inregistrare sau numele fostului proprietar/chirias.

De ce nu este disponibila strada mea in formularul de inregistrare?

Deoarece doar locatarii din blocurile din MRAsociatie pot transmite indexul apometrelor. Dupa aderare, in cazul in care aceasta se va intampla, strada va deveni disponibila.

Mi-am facut cont, de ce nu ma pot autentifica?

Dupa crearea contului, este necesar sa va verificati adresa de e-mail deoarece v-a fost trimis un mesaj ce contine un link de activare a contului. In cazul in care nu gasiti acest mesaj in Inbox, va rugam sa verificati si dosarele Junk/Spam.

ATENTIE! Neactivarea contului in cel mult 5 zile de la crearea lui va duce la anularea cererii, fiind necesar sa reluati toti pasii de inscriere.

Am uitat sa trimit indexul online, ce pot face?

In cazul in care ati uitat sa inregistrati indexul in format electronic sau nu aveti acces la internet, puteti transmite aceste date completand biletul (fluturasul) pe care sa-l depuneti in cutia postala special amenajata sau direct la Administratie. Pentru a descarca biletul, click aici.

Cand pot trimite indexul online?

Ziua de citire este anuntata de Administratie la avizierul fiecarui bloc si pe site, in sectiunea Anunturi. Formularul de transmitere a indexului va fi disponibil intre 3 si 6 zile pe luna. Ex.: daca ziua citirii este 25 ale lunii, formularul online va fi disponibil pe 25, 26 si 27 ale lunii.

Cum ajunge indexul transmis de mine in posesia Administratiei?

Lista cu indexurile apometrelor introduse pe acest site este generata automat si expediata in prima zi dupa incheierea perioadei de inregistrare a indexului. Nu exista interventie manuala pe continutul fisierului, fiind asigurata astfel integritatea si corectitudinea datelor inregistrate.

Detin doua sau mai multe apartamente, cum trimit indexul? Cum pot vedea informatiile despre intretinere?

O adresa de e-mail poate fi asociata unui singur apartament. In cazul in care sunteti proprietarul mai multor apartamente, va trebui sa va inregistrati cu adrese de e-mail diferite.

Detin mai multe boxe / locuri de parcare. Cum le pot vizualiza in cont?

In cazul in care sunteti proprietarul uneia sau mai multe locuri de parcare / boxe, acestea vor fi atasate contului numai dupa ce depuneti la Asociatie o copie a contractului de vanzare-cumparare.

Am platit intretinerea, dar in cont tot mai apare ca am de plata. De ce?

Informatiile legate de intretinere prezentate in contul online sunt doar pentru informare, acestea nefiind actualizate in timp real cu platile efectuate. Pentru a verifica daca plata a fost inregistrata corect (inclusiv cea prin OP), va rugam sa consultati cotele de plata din luna urmatoare.

IMPORTANT: pentru a nu figura cu restanta, va recomandam ca platile prin OP sa fie efectuate inainte de data de 14 ale lunii, altfel acestea nu se vor putea inregistra in timp util pentru noile liste de intretinere.

Cum pot sa actualizez numarul de persoane ce locuiesc in apartament?

Pentru actualizarea numarului de persoane prezente in apartamen trebuie completat formularul acesta, apoi depus in original la Asociatie.

Cand apar in cont informatiile actualizate despre ultima intretinere afisata?

Listele de plata se incarca in contul online in 3-5 zile de la data afisarii lor la aviziere. In ziua in care aceste informatii sunt publicate se va transmite si un e-mail de notificare in acest sens. In plus aceste liste pot fi vizualizate si la adresa https://mrasociatie.ro/liste-intretinere.